2 Ağustos 2014 Cumartesi

"Aşkın Secdesi"

   Hayırlı sabahlar...
 
   Bugün yeni aldığım bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Kerbala olayını anlatan Ahmet Turgut' un üçüncü kitabı "Aşkın Secdesi"...

    Önsözünü sizlerle paylaşmak istedim.

   "Aramakla bulunamayan rahmetlere talip olan kişi
     ölü balığın dirildiği yerde bekler beni!..
     Unutma!.. Bu seferin evveli "Vav" ile başlar,
     Ahirde görünecek olansa "Hu"nun rahmetidir,
     "Be" ile 'Nokta' bulan..."
    
      Secdedeydim gayrı.
      "Vav-He-Be" ile yazılan kelimelerle yalvardım 'El-Vehhab'a
       bağışı ve hibesiyle eşsiz olana...

      Evet, O'ydu; dilediği kulunu hakikatten haberdar kılan...
     Dilediğini seçip ayıran ve her dilediğini mutlaka yapıp yaptıran...

    Alnım toprakta, gözüm semadayken Kitabın öğrettiği niyazla O'ndaydı muradım.

"Girmem gereken yere sıdk ile girmemi,
Çıkarken sıdk ile çıkmamı dile!..
Ve Katında bir güç,
Bir yardım edici ile beni destekle!..
...Şüphesiz zorluğun ardı kolaylıktır.
Evet, zorluğun ardı kolaylık..."

     Kerbala olayını, Hz.Hüseyin'i anlatan bu yürekler acısı olayı bir kez daha okumak beni çok etkiliyor.

     Şöyle diyordu:

     "Babam, babacım!.." diyerek sızlandıkça kızıla kesmişti Rukayye'nin gözleri. İç çeke çeke "Neredesin?.." diyordu.
"Ey görenin gönül aydınlığı!..
Canlar canı babam!..
Neredesin?..
Görüyor nusun?
Senden geriye kalanlar ne halde şimdi?
Ah babam!..
Neredesin sen, nerede?.."

Rukayye, Hz.Hüseyin'in küçük kızı...Küçük şehit...6 yaşında...Al-i Muhammed'in Şam Kurbanı...

      Rabbim onlara cennetin en güzel yerlerini nasip etsin inşallah...Onlara bu zulmü layık görenler nasıl çıkacak hesap günü Rabbimin karşısına...Ellerinde peygamber torunun kanı..
     Selam olsun Peygamberimiz'in(s.a.v) sevgili torunu Hz.Hüseyin'e...

     Rabbim yar ve yardımcımız olsun...Dua ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder