12 Ağustos 2014 Salı

"Allah'ım yardım et!.."

   
 



      Hayırlı akşamlar...

     Allah'ın rahmeti ve bereketi üzerimize olsun..

     Biraz önce yazıma aldığım yoruma bir hayli üzüldüm. Bir türlü anlayamıyorum bu düşmanlığı...Hepimiz din kardeşi değil miyiz?.. Elhamdülillah müslümanız diyoruz. Peki neden birbirimizin kalbini kırıyoruz. Hele de hiç tanımadığımız bir insanı yazdıklarından dolayı.

     Nerede bir Allah yazısı görseler başlıyorlar hakarete, tuhaf tuhaf, saçma sapan yorumlara...
Onlar zaten bu yazıyı okuduklarında kendilerini farkedecekler. Evet sana diyorum kardeşim ve sana...sana...sana..ve sana da...

     Hak din islam..müslümanlık...Sizin gibiler yüzünden yanlış tanıtılan yanlış anlatılan korkulan fakat hiç de öyle olmayan..

     Biz bu paylaşımları Allah rızası için yapıyoruz. Allah kelamı geçiyor biz bununla huzur buluyoruz. Bir nebze olsun bu dünyadan uzaklaşıp Allah'ın ayetlerini emirlerini hatırlayıp, daldığımız dünyadan uzaklaşıp ordan kendimize ders çıkarmaya çalışıyoruz. Sen ne yapıyorsun peki "yok bu yazı doğru mu? bunu nerden buldunuz? siz yobazsınız? " vs...Allah sizi ıslah etsin başka birşey demiyorum.

     Eğer ben yahudi veya hristiyanım desem önümde saygıyla eğileceksiniz. Çok doğru söylüyor bırakın dinini yaşasın diyeceksiniz. Ama iş müslümanlığa gelince sayın, yıkın, dökün.. Sonra bizde müslümanız deyin.

     Yapmayın güzel kardeşim..

     Siz böyle yaptınız diye biz vazgeçmiycez dinimizden de dinimizi yaşamaktan da. Rabbim layığıyla yapabilmeyi, yaşayabilmeyi nasip etsin inşallah hepimize...

     İslam; kardeşliktir, paylaşmaktır, huzurdur, güvendir, yardımlaşmaktır, hoşgörüdür, merhamettir. Cennetin kokusunu günahsız yavrunda bulmaktır. Dua ederken aldığın huzurdan gözlerinin yaşarmasıdır. Müslüman kardeşlerin bir yerlerde acı çekerken sessizce oturup nasıl olsa ben iyiyim demek değil, elinden hiçbir şey gelmiyorsa bile acısını paylaşmaktır. Onlar için dua etmektir. Şüphesiz karıncaların sesini duyan Rabbim elbette bizi de duymakta..

     Biz yaratılanı severiz, Yaradan'dan ötürü...

     Peygamber Efendimiz Muhammed Mustafa (s.a.v) severiz hem de çok severiz. Sonsuz salat ve selam olsun.

     Kim ne nerde desin benim tek bildiğim şudur:
"Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdûhü ve rasûlühû" 

Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder