19 Haziran 2014 Perşembe

Hiç düşündün mü?.. Peki sen?..

     Allah'ın rahmeti ve bereketi üzerimize olsun...
     Ramazan ayının yaklaştığı bugünlerde içimde tarifsiz bi heyecan hisssediyorum. Rabbim hayırla Ramazan-ı Şerif'i karşılamayı ve layığıyla tamamlamayı nasip etsin hepimize inşallah...
     Bugün okuduğum bi yazıyı paylaşmak istiyorum.
     Gül kokulu sevgili Peygamberimiz (s.a.v)'in vefatının son anlarında Cebrail (a.s) şöyle demiş:
"Ey Allah'ın Habibi (Habibullah)! Sen ve ümmetin girmedikçe hiçbir ümmet cennete girmeyecektir."(Tirmizi)
     Resulullah Efendimiz (s.a.v) miraca çıktığı gece, Allah Teala ile arasında geçen bir konuşmayı şöyle anlatmış:
     "Rabbim beni miraca çıkardığı zaman (ve sidretü'ül-müntehayı geçtiğimde) beni yaklaştırdıkça yaklaştırdı. Öyle ki iki yay arası mesafa kaldı; belki daha az, hayır aradaki mesafe daha da azdı...
Sonra bana,
    - Ey habibim ey Muhammed, dedi. Ben de,
    - Lebbeyk (buyur) ey Rabbim, dedim. Bana,
    - Seni peygamberlerin en sonuncusu yapmam üzdü mü, dedi.
    - Ya Rabbi, hayır, dedim.
    - Ey habibim! Ümmetini, ümmetlerin en sonuncusu yapmam onları üzdü mü, dedi.
    - Ya Rabbi, hayır, dedim. Bunun üzerine Rabbim bana dedi ki:
    - Benden ümmetine selam götür ve onlara de ki: Ben onları ümmetlerin sonuncusu kıldım ki onlar bütün ümmetlere şahit olsunlar ve kusurlarına başka kimse şahit olmasın." (Süyuti)

     Bu ne büyük bir lütuftur. Rabbim idrak edenlerden olmayı nasip etsin...
     Peygamber Efendimiz (s.a.v) her zaman ümmetim demiş.Biz ise "O'nun ümmeti olmaya layık mıyız?" bunu her zaman sorgulamalıyız. Hesap vakti geldiğinde nasıl çıkacağız huzura. Biz yeterince sahip çıkamadık emanetine nasıl diyeceğiz. Orada müslüman kardeşlerimiz acı çekiyordu, biz ellerinden tutmadık nasıl diyeceğiz...
    Korkuyorum...
    Bu dünyanın karanlığında kaybolmaktan...Kendimde kaybolup yalnızca ben olmaktan...Kör olan vicdanlardan...Peyamberimize (s.a.v) layık ümmet olamamaktan...
   Rabbim yar ve yardımcımız olsun..

   Gül kokulu hayırlı geceler... Dua ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder